Faciliteter for webshops og iværksættere
Kontorplads, lager, plukreoler og fragtaftaler er blot nogle af de praktiske ting, der skal styr på i en webshop. E-hub hjælper med den praktiske del, så du får rum til at fokusere på alt det andet.
Løsninger
Vælg de løsninger, du har brug for nu. Skift når dine behov kræver det.
Lager
Få lagerplads i dit eget lokale eller sammen med andre. Vi har pluklagre og højlager, alt efter behov. Vælg de kvadratmeter du skal bruge.
Vi har selvstændige lokaler fra 45 m2 og op. Kontakt os for mere information.
Kontor
Få plads til de medarbejdere, praktikanter og ejere du har i din virksomhed. Vi har selvstændige kontorer samt kontorpladser i storrum.
Flere kombinerer også lager og kontor i sit eget lokale.
Fragt
Vores fælles fragtaftale med GLS giver dig mulighed for at få afhentet pakker dagligt, til en pris du ikke kan opnå alene.
Fælles vareindlevering giver fleksibel adgang for fragtmanden, også når du er gået hjem.
Faciliteter
E-hub byder blandt andet på følgende faciliteter.
Adgang døgnet rundt
Du har adgang, når du har brug for det. Få lokaler der passer med din forretning.
Fleksibel adgang for levering og afhentning
Du kan få leveret og afhentet pakker og paller fra vores fælles vareindlevering. Den er sikret med port hvorfra fragtfirmaet kan få adgang.
Lager i alle størrelser
Vi har lagerplads, der dækker dit behov. Uanset om du skal bruge 5 eller 100 kvadratmeter.
Hurtigt internet
Få adgang til lynhurtigt og stabilt internet. Hvad er en netbutik uden internet?
Mødelokale
Hold møder, når du har brug for det. Fællesområderne er til fri afbenyttelse for dig.
Afhentning af pakker
Vi har fælles fragtaftale med GLS om daglig afhentning og favorable priser. Brug dine egne aftaler eller kobl dig på vores fællesaftale.
Trådløst print, så du nemt kan printe efter behov.
Postadresse
Brug os som adresse for post og pakker. Både for retur og leveringer. Kræver kontorplads.
Fællesskab
Indgå i uformelt fællesskab mellem virksomheder med synergi og sparring. Hver fredag mødes vi til formiddagsbrød.
Er du klar til at booste din forretning?
Du er velkommen til at kigge forbi. Giv os besked om, at du er interesseret, så kan vi svare på spørgsmål samt fremvise kontor- og lagerlokaler.
Ofte stillede spørgsmål
Her lister vi ofte stillede spørgsmål. Finder du ikke svar på dine spørgsmål, så kontakt os gerne.
Er der plads til mine medarbejdere?
Du kan altid tilvælge flere kontorpladser eller ændre lagerstørrelse efter behov.
For en webshop vil der ofte opstå behov, hvor man ønsker at tage en ekstra medarbejder eller praktikant ind – og det klarer vi også.
Er huset kun for webshops?
Der er fokus på webshops, virksomheder med salg online og virksomheder indenfor handel generelt.
Desuden huser vi flere iværksættere og specialister indenfor online markedsføring og digital handel, som naturligt indgår i fællesskabet og som kan bidrage med viden og erfaring.
Vi er rummelige og har plads til forskellige typer iværksættere. Bl.a. har vi også et forlag, en bogholder og en vognmand i huset. Så der er sikkert også plads til din virksomhed.
Er du i tvivl om det er noget for din virksomhed, så kontakt os gerne.
Er der nogen bindingsperiode?
Du kan altid ændre op eller ned i antal kontorpladser og lagerplads. Ønsker du på et tidspunkt at fraflytte er der 1 måneds opsigelse for kontorpladser. Lagerlokaler har 3 måneders opsigelse. Så det er enkelt for dig.
Hvad er adressen?
Vi ligger centralt i Østjylland. Midt mellem Aarhus, Skanderborg og Horsens. Du finder os i erhvervsområdet Boulstrup ved Odder på adressen:
Køretiden er 20-30 minutter fra Aarhus, Skanderborg og Horsens.
Kan jeg have min firmaadresse hos jer?
Ja.
Når du lejer en fast kontorplads eller en flyverplads hos os, kan du registrere din virksomhedsadresse til:
Har du fx brug for en virtuel adresse til din virksomhed betaler du som minimum for leje af en flyverplads: 750 kr. mdr.
Modtager du jævnligt pakker, så kan du tilkøbe lagerplads.